Ta strona wykorzystuje ciasteczka ("cookies") w celu zapewnienia maksymalnej wygody w korzystaniu z naszego serwisu. Czy wyrażasz na to zgodę?

Czytaj więcej

Universidad de las Américas de Puebla (UDLAP)

Adres strony internetowej: https://www.udlap.mx/web/
Termin pobytu i długość pobytu: semestr zimowy 2025/2026 (sierpień – grudzień 2025)
Liczba miejsc: 2 stypendia jednosemestralne
Dla kogo: studenci studiów pierwszego stopnia i jednolitych magisterskich (po ukończeniu pierwszego roku studiów) oraz studenci studiów drugiego stopnia
Uprawnione jednostki/dziedziny: wszystkie, będące w ofercie obu uczelni

Warunki finansowe:

  • Studenci są zwolnieni z opłat za studia na uczelni przyjmującej.
  • Koszty wizy, podróży, ubezpieczenia, materiałów naukowych, utrzymania i zakwaterowania pokrywa student.

Wymagane dokumenty:

  1. Pozwolenie na wyjazd podpisane przez KJD/koordynatora ds. mobilności;
  2. Zaświadczenie o średniej ocen z całego okresu studiów, zatwierdzone przez dziekanat/ sekretariat (średnia min. 3,49);
  3. Karta Przebiegu Studiów w j. angielskim podpisana przez osobę upoważnioną w jednostce prowadzącej studia – studenci pierwszego roku studiów II st. przedkładają kartę przebiegu studiów lub suplement do dyplomu studiów I st.;
  4. List motywacyjny z uzasadnieniem wyboru zagranicznej uczelni przyjmującej (w języku polskim);
  5. Życiorys/CV z uwzględnieniem informacji o osiągnięciach, wyróżnieniach i nagrodach (w języku polskim);
  6. Potwierdzenie znajomości języka angielskiego lub hiszpańskiego na poziomie umożliwiającym aktywne uczestnictwo w zajęciach i ich zaliczenie (min. B2) – certyfikat lub zaświadczenie

Uwagi:

  • Ostateczną decyzję o przyjęciu kandydata podejmuje uczelnia przyjmująca na podstawie regulacji wewnętrznych oraz przepisów władz krajowych i lokalnych;
  • Studenci zakwalifikowani/zaakceptowani przez uczelnie przyjmującą są zobowiązani uzyskać akceptację programu studiów od koordynatora ds. mobilności w jednostce macierzystej UW. Porozumienie o programie studiów (Learning Agreement) należy zawrzeć w ciągu 30 dni od rozpoczęcia wymiany;
  • Kandydat w każdej chwili może zostać poproszony o okazanie dokumentów oryginalnych, potwierdzających osiągnięcia, otrzymane wyróżnienia i nagrody;
  • Organizacją wizy osoby wyjeżdżające zajmują się samodzielnie zgodnie z procedurami kraju instytucji przyjmującej website https://www.gob.mx/inm;
  • Przed wyjazdem studenci przyjęci przez uczelnie przyjmującą zobowiązani są do zawarcia umowy z UW (w BWZ);
  • Studenci nominowani, będą zobowiązani do złożenia, w terminie do 15.05.2025, następujących dokumentów:
  1. Language proficiency proof. If the student is going to study courses taught in English and he/she comes from a non-native English-speaking country, a letter or certificate that states he/she has English proficiency equivalent to B2 Level will be required. For courses taught in Spanish, if the student is from a non-native Spanish speaking country, we will send the instructions for our online placement test.
  2. Valid passport (copies with expired date will be rejected).
  3. Official transcript of records with official stamp (in English, if coming from a non-Spanish speaking country).
  4. 1 front view passport-size photo, in color and white background. It has to have a minimum resolution of 300×300 px and must be delivered in JPG format and named with the student´s full name (First Name(s)_Last Name(s)). We cannot accept cropped photos from trips, social media, events, selfie, etc.
  5. UDLAP Medical form (approved, signed and stamped by a doctor and the student). Blood type is mandatory.
  6. Copy of the health international insurance.

 Termin zgłoszeń: piątek 14 marca 2025 r, do godz. 12:00 czasu warszawskiego. Zgłoszenia niekompletne bądź przesłane po terminie nie będą rozpatrywane.

Zgłoszenie (wiadomość email zawierająca wszystkie wymagane dokumenty; temat: Meksyk – UDLAP – semestr zimowy 2025/26) należy przesłać na adres e-mail bwz.nabory.wymiana@uw.edu.pl z uniwersyteckiego adresu poczty elektronicznej (zgodnie z § 3 zarządzenia rektora UW nr 279 z dn. 10 grudnia 2020 r.). Zgłoszenia nadesłane z innych adresów pozostawia się bez rozpoznania.

W przypadku decyzji o osobistym dostarczeniu zgłoszenia obowiązuje internetowa rezerwacja poprzez Terminarz BWZ (proszę wybrać pokój 24). Rezerwacji należy dokonać przed wizytą w naszym biurze.

Koordynator wymiany:
Katarzyna Kula, katarzyna.kula@adm.uw.edu.pl, tel. 22 55 24 082
Biuro Współpracy z Zagranicą, Krakowskie Przedmieście 26/28, 00-927 Warszawa
Pałac Kazimierzowski, p. 24.