Ta strona wykorzystuje ciasteczka ("cookies") w celu zapewnienia maksymalnej wygody w korzystaniu z naszego serwisu. Czy wyrażasz na to zgodę?

Czytaj więcej

The Hong Kong Polytechnic University

Szkoła Letnia PolyU International Summer School 2025

Adres strony internetowejhttps://www.polyu.edu.hk/summerschool/
Okres pobytu: 2 – 30 lipca 2025 (Session One) lub 14 lipca – 13 sierpnia 2025 (Session Two)
Liczba miejsc: 3
Dla kogo: studenci studiów I stopnia i jednolitych magisterskich (wymagany ukończony pierwszy rok studiów)
Uprawnione jednostki UW: wszystkie

Warunki finansowe:

  • Studenci są zwolnieni z opłaty za uczestnictwo w kursie i opłaty za zakwaterowanie.
  • Koszty wizy, podróży, ubezpieczenia, materiałów naukowych i utrzymania pokrywa student.
  • Uczestnicy są zobowiązani do wniesienia bezzwrotnej opłaty administracyjnej w wysokości HK$550.

Wymagane dokumenty:

  1. Pozwolenie na wyjazd, podpisane przez Kierownika Jednostki Dydaktycznej / koordynatora ds. mobilności;
  2. Zaświadczenie o średniej ocen z całego okresu studiów, zatwierdzone przez dziekanat/ sekretariat (minimum 3,49);
  3. List motywacyjny z uzasadnieniem chęci wyjazdu na szkołę letnią.
  4. Życiorys naukowy z wykazem osiągnięć, wyróżnień, nagród (w języku polskim);
  5. Potwierdzenie znajomości języka angielskiego (min. B2).

Więcej informacji: Broszura informacyjna

Oferta kursów: https://www.polyu.edu.hk/summerschool/programme/subjects-on-offer-2025/

Uwagi:

  1. Studenci mogą wybrać 1 przedmiot z Session One lub Session Two.
  2. Każdy przedmiot obejmuje 39 godzin zajęć (3 punkty kredytowe);
  3. Organizacją wizy i podróży osoby wyjeżdżające zajmują się samodzielnie;
  4. Ostateczną decyzję o przyjęciu kandydata podejmuje uczelnia przyjmująca na podstawie regulacji wewnętrznych oraz przepisów władz krajowych i lokalnych;
  5. Kandydat w każdej chwili może zostać poproszony o okazanie dokumentów oryginalnych, potwierdzających osiągnięcia, otrzymane wyróżnienia i nagrody;
  6. Dokumenty wymagane przez uczelnię zagraniczną nominowany student powinien złożyć do dnia 03.2025 r.(Session One) lub 31.03.2025 r. (Session Two). Dostęp do systemu aplikacyjnego zostanie przesłany nominowanym studentom przez uczelnię przyjmującą.
  7. Dodatkowe informacje zostaną przesłane nominowanym studentom.

Termin składania wniosków do BWZ: 10.02.2025 r. do godz. 23:59. Dokumenty niekompletne, złożone po terminie lub przesłane na inny, niż wskazany w ogłoszeniu adres, zostaną odrzucone z powodu niespełnienia wymogów formalnych.

Miejsce składania dokumentów:

Dokumenty (jedna wiadomość ze wszystkimi wymaganymi załącznikami w formacie PDF) należy składać w formie elektronicznej na adres bwz.nabory.wymiana@uw.edu.pl, używając wyłącznie elektronicznej poczty uniwersyteckiej (§3 Zarządzenia Rektora UW nr 279 z dnia 10.12.2020 r.)

W przypadku decyzji o osobistym złożeniu dokumentów obowiązuje internetowa rezerwacja spotkań poprzez Terminarz BWZ  (należy wybrać pokój 24).

Koordynator wymiany:
Dominika Frąk-Dudzińska, email: dominika.frak-dudzinska@adm.uw.edu.pl, tel. 22 55 24 007
Biuro Współpracy z Zagranicą, Krakowskie Przedmieście 26/28, 00-927 Warszawa
Pałac Kazimierzowski, 2 piętro, pokój 24