The Hong Kong Polytechnic University
Szkoła Letnia PolyU International Summer School 2025
Adres strony internetowej: https://www.polyu.edu.hk/summerschool/
Okres pobytu: 2 – 30 lipca 2025 (Session One) lub 14 lipca – 13 sierpnia 2025 (Session Two)
Liczba miejsc: 3
Dla kogo: studenci studiów I stopnia i jednolitych magisterskich (wymagany ukończony pierwszy rok studiów)
Uprawnione jednostki UW: wszystkie
Warunki finansowe:
- Studenci są zwolnieni z opłaty za uczestnictwo w kursie i opłaty za zakwaterowanie.
- Koszty wizy, podróży, ubezpieczenia, materiałów naukowych i utrzymania pokrywa student.
- Uczestnicy są zobowiązani do wniesienia bezzwrotnej opłaty administracyjnej w wysokości HK$550.
Wymagane dokumenty:
- Pozwolenie na wyjazd, podpisane przez Kierownika Jednostki Dydaktycznej / koordynatora ds. mobilności;
- Zaświadczenie o średniej ocen z całego okresu studiów, zatwierdzone przez dziekanat/ sekretariat (minimum 3,49);
- List motywacyjny z uzasadnieniem chęci wyjazdu na szkołę letnią.
- Życiorys naukowy z wykazem osiągnięć, wyróżnień, nagród (w języku polskim);
- Potwierdzenie znajomości języka angielskiego (min. B2).
Więcej informacji: Broszura informacyjna
Oferta kursów: https://www.polyu.edu.hk/summerschool/programme/subjects-on-offer-2025/
Uwagi:
- Studenci mogą wybrać 1 przedmiot z Session One lub Session Two.
- Każdy przedmiot obejmuje 39 godzin zajęć (3 punkty kredytowe);
- Organizacją wizy i podróży osoby wyjeżdżające zajmują się samodzielnie;
- Ostateczną decyzję o przyjęciu kandydata podejmuje uczelnia przyjmująca na podstawie regulacji wewnętrznych oraz przepisów władz krajowych i lokalnych;
- Kandydat w każdej chwili może zostać poproszony o okazanie dokumentów oryginalnych, potwierdzających osiągnięcia, otrzymane wyróżnienia i nagrody;
- Dokumenty wymagane przez uczelnię zagraniczną nominowany student powinien złożyć do dnia 03.2025 r.(Session One) lub 31.03.2025 r. (Session Two). Dostęp do systemu aplikacyjnego zostanie przesłany nominowanym studentom przez uczelnię przyjmującą.
- Dodatkowe informacje zostaną przesłane nominowanym studentom.
Termin składania wniosków do BWZ: 10.02.2025 r. do godz. 23:59. Dokumenty niekompletne, złożone po terminie lub przesłane na inny, niż wskazany w ogłoszeniu adres, zostaną odrzucone z powodu niespełnienia wymogów formalnych.
Miejsce składania dokumentów:
Dokumenty (jedna wiadomość ze wszystkimi wymaganymi załącznikami w formacie PDF) należy składać w formie elektronicznej na adres bwz.nabory.wymiana@uw.edu.pl, używając wyłącznie elektronicznej poczty uniwersyteckiej (§3 Zarządzenia Rektora UW nr 279 z dnia 10.12.2020 r.)
W przypadku decyzji o osobistym złożeniu dokumentów obowiązuje internetowa rezerwacja spotkań poprzez Terminarz BWZ (należy wybrać pokój 24).
Koordynator wymiany:
Dominika Frąk-Dudzińska, email: dominika.frak-dudzinska@adm.uw.edu.pl, tel. 22 55 24 007
Biuro Współpracy z Zagranicą, Krakowskie Przedmieście 26/28, 00-927 Warszawa
Pałac Kazimierzowski, 2 piętro, pokój 24