Ta strona wykorzystuje ciasteczka ("cookies") w celu zapewnienia maksymalnej wygody w korzystaniu z naszego serwisu. Czy wyrażasz na to zgodę?

Czytaj więcej

Suffolk University, Boston, USA

Adres strony internetowejhttp://www.suffolk.edu/
Termin pobytu i długość pobytu: semestr letni 2024/2025 (styczeń – maj 2025)
Liczba miejsc: 2
Dla kogo: studenci studiów I stopnia i jednolitych magisterskich (po ukończeniu pierwszego roku studiów) oraz studenci studiów II stopnia
Uprawnione jednostki/dziedziny: zgodnie z dostępnymi przedmiotami oferowanymi przez Suffolk, więcej informacji na ten temat znajduje się na stronie -> Link

Warunki finansowe:

  • Zwolnienie z opłat za kształcenie w uczelni goszczącej;
  • Koszty wizy, podróży, ubezpieczenia, materiałów naukowych, utrzymania i zakwaterowania pokrywa student;
  • Uczelnia przyjmująca pomaga w znalezieniu zakwaterowania i oferuje odpłatne, obowiązkowe ubezpieczenie medyczne (informacja o zakwaterowaniu na terenie kampusu: http://www.suffolk.edu/campuslife/1657.php – tylko dla studentów studiów I stopnia).

Wymagane dokumenty:

  1. Pozwolenie na wyjazd podpisane przez KJD/koordynatora ds. mobilności;
  2. Zaświadczenie o średniej ocen z całego okresu studiów, zatwierdzone przez dziekanat/ sekretariat (średnia min. 3,49);
  3. List motywacyjny z uzasadnieniem wyboru zagranicznej uczelni przyjmującej (w języku polskim);
  4. Życiorys/CV z uwzględnieniem informacji o osiągnięciach, wyróżnieniach i nagrodach (w j. polskim)
  5. Certyfikat znajomości języka angielskiego, zgodnie z wymaganiami uczelni przyjmującej (preferowany TOEFL lub IELTS, w szczególnych przypadkach akceptowany będzie certyfikat poświadczający znajomość języka angielskiego na poziomie minimum B2, wystawiony przez uczelnie macierzystą) – wymagania językowe: http://www.suffolk.edu/admission/grad/17635.php
  6. Oświadczenie o posiadaniu wymaganej kwoty na pobyt w USA: min. 13 496,00 (lub równowartość w PLN).

 Uwagi:

  • Ostateczną decyzję o przyjęciu kandydata podejmuje uczelnia przyjmująca na podstawie regulacji wewnętrznych oraz przepisów władz krajowych i lokalnych.
  • Studenci zakwalifikowani/zaakceptowani przez uczelnie przyjmującą są zobowiązani uzyskać akceptację programu studiów od koordynatora ds. mobilności w jednostce macierzystej UW. Porozumienie o programie studiów (Learning Agreement) należy zawrzeć w ciągu 3 tygodni od rozpoczęcia wymiany.
  • Kandydat w każdej chwili może zostać poproszony o okazanie dokumentów oryginalnych, potwierdzających osiągnięcia, otrzymane wyróżnienia i nagrody;
  • Organizacją wizy osoby wyjeżdżające zajmują się samodzielnie zgodnie z procedurami kraju instytucji przyjmującej.
  • Przed wyjazdem studenci przyjęci przez uczelnie przyjmującą zobowiązani są do zawarcia umowy z UW (w BWZ).
  • Nominowane osoby zobowiązane są dostarczyć uczelni przyjmującej do 10.2024 r. następujące dokumenty:
    1. Transcript of Records w języku angielskim, z całego toku studiów;
    2. Kopię paszportu (pierwszej strony ze zdjęciem).
    3. Propozycję Porozumienia o Programie Studiów (Learning Agreement) wraz z załącznikiem.
    4. Zaświadczenie z banku potwierdzające posiadanie na koncie wymaganej kwoty.
    5. Inne dokumenty wymagane przez uczelnie.
  • Więcej informacji dostępne jest na stronie uczelni -> Link oraz w Factsheet

Termin zgłoszeń: Wtorek 15 października 2024r, do godz. 14:00 czasu warszawskiego. Zgłoszenia niekompletne bądź przesłane po terminie nie będą rozpatrywane.

Zgłoszenie (wiadomość email zawierająca wszystkie wymagane dokumenty; temat: : ‘USA – Suffolk University – semestr letni 2024/2025’) należy przesłać na adres e-mail bwz.nabory.wymiana@uw.edu.pl z uniwersyteckiego adresu poczty elektronicznej (zgodnie z § 3 zarządzenia rektora UW nr 279 z dn. 10 grudnia 2020 r.). Zgłoszenia nadesłane z innych adresów pozostawia się bez rozpoznania.

W przypadku decyzji o osobistym dostarczeniu zgłoszenia obowiązuje internetowa rezerwacja poprzez Terminarz BWZ (proszę wybrać pokój 24). Rezerwacji należy dokonać przed wizytą w naszym biurze.

Koordynator wymiany:
Katarzyna Kula, adres email: katarzyna.kula@adm.uw.edu.pl, tel. 48 22 55 24 082

Biuro Współpracy z Zagranicą, Krakowskie Przedmieście 26/28, 00-927 Warszawa
Pałac Kazimierzowski, p. 24.