Ta strona wykorzystuje ciasteczka ("cookies") w celu zapewnienia maksymalnej wygody w korzystaniu z naszego serwisu. Czy wyrażasz na to zgodę?

Czytaj więcej

Przyjazdy gości

Zasady przyjmowania gości na Uniwersytecie Warszawskim oraz finansowania kosztów ich pobytu określają zarządzenia Rektora Uniwersytetu Warszawskiego:

  • ZARZĄDZENIE REKTORA UW NR 11
    z dnia 6 lutego 2019r. w sprawie zmiany zarządzenia nr 130 Rektora Uniwersytetu Warszawskiego z dnia 12 grudnia 2018 r. w sprawie Regulaminu przyjmowania gości na Uniwersytecie Warszawskim oraz finansowania kosztów ich pobytu.
  • ZARZĄDZENIE REKTORA UW NR 130
    z dnia 12 grudnia 2018 r. w sprawie Regulaminu przyjmowania gości na Uniwersytecie Warszawskim oraz finansowania kosztów ich pobytu.

Podstawą finansowania kosztów pobytu gościa jest podpisane przez dziekana/kierownika oraz pełnomocnika kwestora jednostki przyjmującej Zgłoszenie pobytu gościa Uniwersytetu Warszawskiego

Zakup biletów
Zakupu biletów dla gości UW, objętych umową przetargową z firmą Why not TRAVEL, należy dokonywać u agenta.
Więcej informacji: Zakup biletów na podróże służbowe
Zakwaterowanie
Zakwaterowanie gościa zagranicznego należy do obowiązków jednostki UW odpowiedzialnej za organizację jego przyjazdu.

Biuro Współpracy z Zagranicą zapewnia zakwaterowanie lub udziela pomocy w jego znalezieniu tylko tym cudzoziemcom, którzy są pod opieką biura (zob. Regulamin BWZ).

Goście zagraniczni mogą być zakwaterowani w następujących obiektach Uniwersytetu Warszawskiego:

Stypendyści programu ERASMUS proszeni są o kontakt z Sekcją ds. Zagranicznych Studentów Studiów Częściowych BWZ iro.incoming@adm.uw.edu.pl, tel. +48 22 55 20 487

Uniwersytet Warszawski współpracuje ponadto z różnymi hotelami / grupami hotelowymi.
Goście i towarzyszące im osoby, pracownicy i studenci Uniwersytetu mogą w nich uzyskać zniżki, niezależnie od tego kto jest płatnikiem.

Uwaga!

  1. Przy dokonywaniu rezerwacji należy w każdym przypadku upewnić się, czy ceny oferowane na dany termin przez hotel lub internetowe systemy rezerwacji (np. Booking.com,) nie są niższe od cen wynegocjowanych przez Uniwersytet. Rezerwacji należy dokonać według korzystnych dla zamawiającego cen, bez powoływania się w takich przypadkach na ustalenia umowy z Uniwersytetem. Poza ceną należy zwrócić również uwagę na możliwość odroczonej płatności oraz bezkosztowego anulowania rezerwacji.
  2. Pytania dotyczące dostępności pokoi należy kierować do działu rezerwacji danego obiektu.
  3. Pytania o rezerwacje dla grup (od 10 osób) należy kierować do przedstawicieli hoteli wymienionych poniżej.
  4. W razie pytań prosimy o kontakt z BWZ: international@adm.uw.edu.pl, +48 22 55 24 008.
  1.  Hotel Bristol, a Luxury Collection Hotel, Warsaw *****
    p.Paulina Żelazek Paulina.Zelazek@luxurycollection.com tel. +48 22 55 11 809, tel. +48 501 622 664
  2. Hotele grupy Louvre Hotels:
  3.  Hotele grupy Orbis i Accor
  4. Hotel Radisson Blu Sobieski Warsaw****
    p. Blanka D’Onofrio blanka.donofrio@radissonhotels.com  tel. +48 22 322 66 81, tel. +48 691 377 881
  5. Hotele grupy Syrena:
  6. Motel One Warszawa Chopin ***
    p. Sylwia Pazdur sylwia.pazdur@motel-one.com  tel. +48 22 417 60 01
  7. Barcelo Warsaw Powisle ****
    p. Anna Grabowska  warsawpowisle.dsm@barcelo.com tel. +48 666 667 439