Ta strona wykorzystuje ciasteczka ("cookies") w celu zapewnienia maksymalnej wygody w korzystaniu z naszego serwisu. Czy wyrażasz na to zgodę?

Czytaj więcej

Al-Farabi Kazakh National University

Adres strony internetowejhttps://farabi.university/

Termin pobytu i długość pobytu: 1 semestr, semestr zimowy 2024/2025
Liczba miejsc: 8
Dla kogo: studenci studiów licencjackich (od II roku) i magisterskich
Uprawnione jednostki/dziedziny: wszystkie

Warunki finansowe:

  • Studenci są zwolnieni z opłat za studia na uczelni przyjmującej.
  • Koszty wizy, podróży, zakwaterowania, ubezpieczenia, materiałów naukowych i utrzymania pokrywa student.

Dokumenty wymagane przez UW (BWZ):

  1. Pozwolenie na wyjazd podpisane przez KJD/koordynatora ds. mobilności;
  2. Zaświadczenie o średniej ocen z całego okresu studiów, zatwierdzone przez dziekanat/ sekretariat (średnia min. 3,49);
  3. List motywacyjny z uzasadnieniem wyboru zagranicznej uczelni przyjmującej (w języku polskim);
  4. Życiorys/CV z uwzględnieniem informacji o osiągnięciach, wyróżnieniach i nagrodach (w j. polskim)
  5. Potwierdzenie znajomości języka angielskiego na poziomie B2. Nie jest wymagany oficjalny certyfikat, wystarczy zaświadczenie wystawione przez lektora UW/ dziekanat.

 Dokumenty wymagane przez ENU podczas aplikowania:

  1. List nominacyjny z uczelni macierzystej
  2. Kopia paszportu
  3. Karta przebiegu studiów w języku angielskim
  4. Learning agreement
  5. Potwierdzenie znajomości języka angielskiego na poziomie B2. Nie jest wymagany oficjalny certyfikat, wystarczy zaświadczenie wystawione przez lektora UW/ dziekanat w języku angielskim.

Uwagi:

  • Ostateczną decyzję o przyjęciu kandydata podejmuje uczelnia przyjmująca.
  • Studenci zakwalifikowani/zaakceptowani przez uczelnie przyjmującą są zobowiązani uzyskać akceptację programu studiów od koordynatora ds. mobilności w jednostce macierzystej UW.
  • W celu podjęcia nauki w Kazachstanie wymagana jest WIZA. Organizacją wizy osoby wyjeżdżające zajmują się samodzielnie.
  • Kandydat w każdej chwili może zostać poproszony o okazanie dokumentów oryginalnych, potwierdzających osiągnięcia, otrzymane wyróżnienia i nagrody.
  • Przed wyjazdem studenci przyjęci przez uczelnie przyjmującą zobowiązani są do zawarcia umowy z UW (w BWZ).
  • Dodatkowe informacje dotyczące wymiany na Al-Farabi Kazakh University:
    Factsheet
    Lista przedmiotów:
    Studia licencjackie
    Studia magisterskie
    Studia doktoranckie

 Termin przesłania zgłoszeń (dokumenty wymagane przez UW): wtorek, 21 maja 2024 r. Zgłoszenia niekompletne bądź przesłane po terminie nie będą rozpatrywane.

Zgłoszenie (wiadomość email zawierająca wszystkie wymagane dokumenty; temat: Wymiana Al-Farabi, Kazachstan) należy przesłać na adres e-mail bwz.nabory.wymiana@uw.edu.pl z uniwersyteckiego adresu poczty elektronicznej (zgodnie z § 3 zarządzenia rektora UW nr 279 z dn. 10 grudnia 2020 r.). Zgłoszenia nadesłane z innych adresów pozostawia się bez rozpoznania.
W przypadku decyzji o osobistym dostarczeniu zgłoszenia obowiązuje internetowa rezerwacja poprzez Terminarz BWZ (proszę wybrać pokój 29C). Rezerwacji należy dokonać przed wizytą w naszym biurze.

Koordynator wymiany:
Swietłana Dachno
e-mail: swietlana.dachno@adm.uw.edu.pl tel. 22 55 20 482
Biuro Współpracy z Zagranicą, Krakowskie Przedmieście 26/28, 00-927 Warszawa
Pałac Kazimierzowski, pokój 29C